Ændringer til ordren

Kan jeg ændre i en eksisterende ordre?

Ændringer til din smørrebrødsbestilling  
Du kan godt lave ændringer i en eksisterende ordre, så længe det ikke overskrider vores regler og vilkår for ændringer, dette fremgår af vores handelsbetingelser. Kontakt venligst vores Customer Care, så hjælper vi med at foretage ændringen på
Catering@aamanns.dk eller ring på 20805200, så annullerer vi dit smørrebrød.

Ændringer til din minismørrebrødsbestilling  
Frem til 36 timer før din ordre er vi gerne behjælpelige med at lave ændringer i din ordre. Er der under 36 timer til din ordre, så kontakt venligst vores Customer Care, så forsøger vi at hjælpe bedst muligt: catering@aamanns.dk eller ring på 20805200.

Ændringer til din bestilling af  sæsonmenuer  

Frem til 72 timer før din ordre er vi gerne behjælpelige med at lave ændringer i din ordre. Er der under 72 timer til din ordre, så kontakt venligst vores Customer Care, så forsøger vi at hjælpe bedst muligt: catering@aamanns.dk eller ring på 20805200.

 

Kan jeg annullere min ordre?

  • Du kan godt annullere din ordre. Læs vores handelsbetingelser her, for at få svar på hvordan vi håndterer ordreannulleringer.

Mængder, allergier og vegetar

Hvor meget skal jeg bestille?

Hvor mange stykker smørrebrød anbefaler I per person?

  • Vi anbefaler 3 stykker af vores almindelige stykker smørrebrød per person til et mættende måltid. Er du i tvivl om det slår til kan du altid bestille lidt ekstra stykker til de mest sultne.
  •  Vores lune stykker er lidt større og mætter lidt mere end et almindeligt stykke.

 Hvor mange stykker minismørrebrød anbefaler I per person?

  • Vores minismørrebrød er mindre størrelser af vores almindelige smørrebrød. Vi anbefaler 6 stykker minismørrebrød per person.
  • Hvis du ønsker et mindre og lettere måltid, anbefaler vi 3-4 stykker minismørrebrød per person.

Hvor mange tilvalg anbefaler I per person til sæsonmenuen?

  • Vores sæsonmenuer består af 7 retter samt rugbrød og er et mættende måltid i sig selv.
  • Vi anbefaler at vælge tilvalg, hvis du ønsker et større udvalg af retter eller hvis menuen skal nydes over længere tid.

Skal jeg bestille flere dage før?

Hvornår skal jeg bestille?

  • Du kan bestille smørrebrød med en times varsel til samme dag. Seneste bestilling er kl. 19:00.
  • Minismørrebrød skal bestilles senest bestilling er 36 timer før dit arrangementet. 
  • Ønsker du at bestille vores sæsonmenu, skal vi have din bestilling 3 døgn før dit arrangement.

Hvordan med allergier?

Kan I imødekomme allergier?

  • Vi imødekommer allergier, så vidt det er muligt.  Du er velkommen til at skrive i kommentarfeltet på din ordre præcis hvilke allergier, vi skal tage hensyn til, så imødekommer vi det på bedste vis.
  • Har vi ikke mulighed for at imødekomme dit ønske vil vi kontakte dig og prøve at finde en løsning.
  • Vi pakker som udgangspunkt maden med allergi-hensyn for sig / adskilt fra resten af stykkerne.

Hvordan med vegetar/veganer?

Kan I imødekomme vegetarer og veganere?

  • Vi imødekommer gerne veganske ønsker så vidt det er muligt.  Du er velkommen til at skrive i kommentarfeltet på din ordre præcis hvilke stykker du ønsker vegetarisk/vegansk, så imødekommer vi det på bedste vis.
  • Har vi ikke mulighed for at imødekomme dit ønske vil vi kontakte dig og prøve at finde en løsning.
  • Vi pakker som udgangspunkt maden til vegetarer og veganere for sig / adskilt fra resten af stykkerne. 

Alt om levering

Hvor længe kan maden leveres i forvejen?

  • Vi anbefaler at få ordren leveret så tæt på spisetid som muligt, så du får det helt frisk og dermed den bedste kvalitet. Skal smørrebrødet/minismørrebrødet stå mere end 30 minutter inden det skal spises, anbefaler vi at få leveret pynten ved siden af, så smørrebrødet har det bedste udtryk umiddelbart inden servering.

Hvor kan jeg bestille levering til?

  • Vores webshop tilbyder levering i hele Storkøbenhavn. Hvis dit postnummer ikke er registreret i vores system, har du mulighed for at kontakte os og høre om mulighed for levering til din adresse.

Hvornår kan jeg forvente min levering? 

  • Vi bestræber os på at levere på dit ønskede leveringstidspunkt,  men bemærk at leveringstiden kan variere +/- 15 minutter. Du kan altid finde dit ønskede leveringstidspunktet ved at gå ind på din profil herefter Ordrehistorik. Det fremgår også altid på den kvittering, du har modtaget kort efter du har lavet din bestilling.

Hvad koster leveringen?

  • Prisen for levering af smørrebrød starter fra 79 kr. og 300 kr. for vores minismørrebrød og sæsonmenuer.  Leveringspris varierer efter dit postnummer og størrelsen på din ordre. 
  • Vores webshop beregner automatisk din leveringspris afhængig af din ordre og postnummer. Hvis dit postnummer ikke er registreret i vores system, så kontakt os og hør om muligheden for levering til din adresse. Kontakt vores Customer Care på  20805200 eller skriv til catering@aamanns.dk.

Hvordan bliver min bestilling leveret?

  • Hvis du har bestilt mad til levering i Aamanns’ webshop benytter vi vores samarbejdspartner Takeout, der står for al udbringning af vores mad. Takeout kan kontaktes direkte på tlf.  70277030 hvis du har spørgsmål til din kørsel på dagen. 
  • Spørgsmål vedr. selve ordren eller reklamationer kontakt da venligst os på 20805200 eller skriv til catering@aamanns.dk.
  • Hav gerne dit ordrenummer klar ved henvendelse.
  • Sender du en mail, vil vi blive rigtig glade for at få billeddokumentation med. Dette er blot til videre feedback og fremtidig kvalitetssikring. 

Hvordan giver jeg buddet en besked?

  • Har du en særlig informationer, der gør leveringen lettere for buddet  ift. din levering, så er der mulighed for at skrive en bemærkning til chaufføren i forbindelse med bestillingen. Bemærk! at du meget gerne må skrive denne besked på engelsk. 
  • Skulle du komme i tanke om, at der skulle være en note til leveringen senere i dag, kan du ringe direkte til Takeout Groups kundeservice på telefon 70277030

Hvor er min ordre?

  • Din ordre leveres i samarbejde med Takeout Group ApS. Hvis din bestilling er forsinket eller udeblevet, kontakt da venligst Takeout Groups kundeservice på telefon 70277030

Anretning og emballage

Hvordan bliver smørrebrødet anrettet?

  • Vores smørrebrød bliver anrettet i vores FCS-godkendte engangsemballage hvorfra det er nemt at stille på bordet til en buffet eller tallerkenanrette det.
  • Smørrebrødet bliver pyntet færdigt med det sprøde element og urter, så det er nemt for dig at gå til. Vi anbefaler at få ordren leveret så tæt på spisetid som muligt, så du får det helt frisk og dermed den bedste kvalitet. Skal smørrebrødet stå mere end 30 minutter inden det skal spises anbefaler vi at få leveret pynten ved siden af, da det ellers kan nå at falde lidt sammen. Skriv blot hvis du ønsker pynten ved siden af stykkerne, i kommentarfeltet på din ordre.
  • Vi pakker som udgangspunkt ordrerne så vi bruger så lidt emballage som muligt, men hvis du ønsker f.eks. portionsanrettede ordrer – dvs. én æske pr. person, kan vi godt håndtere dette. Skriv venligst “portionsanrettet” i kommentarfeltet. Vi forbeholder os retten til at tillægge et ordregebyr ved portionsanretning. Du kan læse mere om dette her.
  • Hvis du ønsker smørrebrødet anrettet på sorte skiferfade, kan dette naturligvis også lade sig gøre. Kontakt venligst vores Customer Care, Catering@aamanns.dk, så hjælper vi med at ændre din ordre, så den anrettes på skiferfade i stedet for. Skiferfade skal returneres til Aamanns. Vi forbeholder os retten til at opkræve betaling for ikke returnerede skiferfade. 

Hvordan bliver minismørrebrødet anrettet?

  • Du kan vælge om du vil have vores minismørrebrød leveret i vores FCS-godkendte engangsemballage, eller om det skal anrettes på vores sorte skiferfade.
  • Hvis du vælger engangsemballage og ønsker vi leverer ordren, er leveringsprisen billigere end hvis du vælger levering på skiferfade.  
  • Hvis du vælger minismørrebrød anrettet på vores sorte skiferfade, er det nemt  at stille ind på bordet til en buffet. 
  • OBS: Hvis du har bestilt anretning på vores skiferfade, kan du ikke få plads til dem i et alm. køleskab. Målene på fadene er 53cm×32,5cm.
  • Uanset om du vælger engangsemballage eller anretning på skiferfade, anbefaler vi, at du får vores toppings leveret ved siden og selv anretter dette, så minismørrebrødet har det bedste udtryk umiddelbart inden servering. Det er nemt at gå til da vi markerer hvilke toppings hører til hvilke minismørrebrød.

Hvor mange minismørrebrød er der i hver æske / på hvert fad?

  • Der kan være op 20 stykker minismørrebrød i hver æske, hvis du vælger vores engangsemballage.
  • Der kan være 30 stykker minismørrebrød på ét fad, hvis du vælger sorte skiferfade.

Hvordan bliver minismørrebrød anrettet?

  • Vi anretter som udgangspunkt ordren så hver variant ligger sammen – f.eks. på ét fad eller i én æske. 
  • Hvis du ønsker at få minismørrebrød blandet så der er flere forskellige varianter anrettet sammen på ét fad, pålægger vi ved større ordrer et gebyr, da det er en tidskrævende proces. Læs vores handelsbetingelser her for læse mere om gebyret.

Hvordan bliver sæsonmenuen anrettet?

  • Vores sæsonmenu bliver altid anrettet i vores FSC-godkendte engangsemballage, som er lige til at stille på bordet. Der kan være elementer i menuen, der kan lunes, her vil emballagen være egnet til at komme i ovnen, så det er nemt at gå til. Har du ikke mulighed for at lune retterne, kan de også nydes kolde. Der er med andre ord ingen af vores retter der kræver tilberedning.
  • Emballagen skal ikke returneres til os efter brug. 
  • Ved større bestillinger (over 10 kuverter) vil vi anrette menuen med mere end ét fad af hver ret.
  • Alle retterne leveres med de sprøde elementer og urterne ved siden af, så det kan pyntes af lige inden servering. Det er nemt at gå til da vi markerer hvilke toppings hører til hvilke retter.

Reklamation

Der er fejl og/ eller mangler i min ordre, hvad gør jeg?

  • Kontakt vores Customer Care på 20805200 eller skriv til catering@aamanns.dk, så finder vi en passende løsning. Hav gerne dit ordrenummer klar ved henvendelse.
  • Sender du en mail, vil vi blive rigtig glade for at få billeddokumentation med. Dette er blot til videre feedback og fremtidig kvalitetssikring.  

Hvad hvis jeg mangler noget af min bestilling? 

  • En sjælden gang sker det, at der under pakningen bliver byttet rundt på 2 ordrer, som kan resultere i, at du modtager forkerte smørrebrød. Vi sidder altid klar til at hjælpe dig. Ring til os på 20805200 eller skriv til catering@aamanns.dk, så finder vi en passende løsning.
  • Hav gerne dit ordrenummer klar ved henvendelse.

Hvad hvis jeg er utilfreds med min ordre? 

  • Skulle du mod al forventning komme ud for at modtage mad, der ikke lever op til vores skarpe kvalitetskrav, må du hurtigst muligt kontakte os, så vi kan blive bekendt med den oplevelse, du har haft. Ring til os på 20805200 eller skriv til catering@aamanns.dk, så finder vi en passende løsning.
  • Hav gerne dit ordrenummer klar ved henvendelse.
  • Sender du en mail, vil vi blive rigtig glade for at få billeddokumentation med. Dette er blot til videre feedback og fremtidig kvalitetssikring.  

Hvordan er min fortrydelsesret?

  • Der er ikke fortrydelsesret på mad og levnedsmidler.
  • Du har naturligvis 14 dages fortrydelsesret på alle andre varer som f.eks. vores sæber og kogebøger så længe emballagen er ubrudt. 
  • Hvis du ønsker at returnere dine varer så skriv til catering@aamanns.dk, så finder vi en passende løsning. Hav gerne dit ordrenummer klar ved henvendelse.

Mine varer er ødelagte eller beskadiget ved levering, hvad gør jeg?

  • Skulle du, trods vores procedurer og bedste intentioner, modtage varer, der er gået i stykker ved modtagelse, håber vi at høre fra dig med det samme. Ring til os på 20805200 eller skriv til catering@aamanns.dk, så finder vi en passende løsning.
  • Hav gerne dit ordrenummer klar ved henvendelse.
  • Sender du en mail, vil vi blive rigtig glade for at få billeddokumentation med. Dette er blot til videre feedback og fremtidig kvalitetssikring.