Der er fejl og/ eller mangler i min ordre, hvad gør jeg?

  • Kontakt vores Customer Care på 20805201 eller skriv til catering@aamanns.dk, så finder vi en passende løsning. Hav gerne dit ordrenummer klar ved henvendelse. 
  • Sender du en mail, vil vi blive rigtig glade for at få billeddokumentation med. Dette er blot til videre feedback og fremtidig kvalitetssikring.  

Hvad hvis jeg mangler noget af min bestilling? 

  • En sjælden gang sker det, at der under pakningen bliver byttet rundt på 2 ordrer, som kan resultere i, at du modtager forkerte smørrebrød. Vi sidder altid klar til at hjælpe dig. Ring til os på 20805201 eller skriv til catering@aamanns.dk, så finder vi en passende løsning.
  • Hav gerne dit ordrenummer klar ved henvendelse.

Hvad hvis jeg er utilfreds med min ordre? 

  • Skulle du mod al forventning komme ud for at modtage mad, der ikke lever op til vores skarpe kvalitetskrav, må du hurtigst muligt kontakte os, så vi kan blive bekendt med den oplevelse, du har haft. Ring til os på 20805201 eller skriv til catering@aamanns.dk, så finder vi en passende løsning.
  • Hav gerne dit ordrenummer klar ved henvendelse.
  • Sender du en mail, vil vi blive rigtig glade for at få billeddokumentation med. Dette er blot til videre feedback og fremtidig kvalitetssikring.  

Hvordan er min fortrydelsesret?

  • Der er ikke fortrydelsesret på mad og levnedsmidler.
  • Du har naturligvis 14 dages fortrydelsesret på alle andre varer som f.eks. vores sæber og kogebøger så længe emballagen er ubrudt. 
  • Hvis du ønsker at returnere dine varer så skriv til catering@aamanns.dk, så finder vi en passende løsning. Hav gerne dit ordrenummer klar ved henvendelse.

Mine varer er ødelagte eller beskadiget ved levering, hvad gør jeg?

  • Skulle du, trods vores procedurer og bedste intentioner, modtage varer, der er gået i stykker ved modtagelse, håber vi at høre fra dig med det samme. Ring til os på 20805201 eller skriv til catering@aamanns.dk, så finder vi en passende løsning.
  • Hav gerne dit ordrenummer klar ved henvendelse.
  • Sender du en mail, vil vi blive rigtig glade for at få billeddokumentation med. Dette er blot til videre feedback og fremtidig kvalitetssikring.